مسئول یک سازمان باید نگاه اسلامی‌ به مدیریت داشته باشد

آیت‌الله معزی، با بیان اینکه تجلی مدیریت طراز انقلابی در رعایت شئون سفارش شده توسط امیرالمومنین و سخنانشان در نهج البلاغه است، گفت: کسی که مسئول یک سازمان است باید نگاه اسلامی‌ به مدیریت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان خوزستان و روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، آیت‌الله عبدالحسین معزی، امروز چهارشنبه (۳ اسفند) در اجلاسیه مدیران ستادی و عامل، اظهار کرد: تجلی مدیریت طراز انقلابی در رعایت شئون سفارش شده توسط امیرالمومنین و سخنانشان در نهج البلاغه است.

 

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر، افزود: وظیفه داریم زندگی خود را در پرتو اسلام آباد کنیم، زیرا زندگی مبتنی بر علم، شرافت و انسانیت رسیدن به نهایت کمال است.

 

وی بیان کرد: مدیر باید در راستای نیل به اهداف سازمان تلاش کند چون کسی که مسئول یک سازمان است باید نگاه اسلامی‌ به مدیریت داشته باشد.

 

آیت‌الله معزی عنوان کرد: از شئون مدیر انقلابی می‌توان به مومن بودن، با تقوا بودن و توکل بر خدا داشتن اشاره کرد و برای دستیابی به آن نهایت تلاش خود را به‌کار بست.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های امدادگران، تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی عزیزان امدادگر برای رسیدگی به مردم متاثر از زلزله قابل ستایش است.

 

کد خبر 1253979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha