برگزاری درس اخلاق آیت الله تحریری به همراه بزرگداشت سالروز رحلت آیت الله خوشوقت

درس اخلاق آیت الله تحریری به همراه بزرگداشت سالروز رحلت آیت الله خوشوقت عصر امروز در دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در استان قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ درس اخلاق آیت الله تحریری به همراه بزرگداشت سالروز رحلت آیت الله خوشوقت عصر امروز سوم اسفند ماه در دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در قم برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش درس اخلاق آیت الله تحریری به همراه بزرگداشت سالروز رحلت آیت الله خوشوقت چهارشنبه سوم افند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در قم،‌ خیابان شهدا (صفائيه)، حسینیه امام خمینی (رحمة الله علیه) برگزار می شود.

 

آیت‌الله خوشوقت از علمای حوزه علمیه تهران اوایل بهمن‌ماه سال ۹۱ به سرزمین وحی سفر کرده بود که پس از اقامت شش روز در مدینه منوره، ۱۴ بهمن برای انجام اعمال عمره مفرده به مکه مکرمه عازم شد که پس از انجام اعمال دچار عارضه تنفسی شد و در بیمارستان مکه بستری شد.

با برنامه‌ریزی‌های قبلی و با توجه به شرایط جسمانی آیت‌الله‌ خوشوقت مقرر شده‌ بود تا وی با نظر جمعی از متخصصان ساعت ۱۰ صبح روز اول اسفندماه به تهران منتقل شود ولی ایشان صبح روز دوم اسفندماه ۱۳۹۱ به دیدار حق شتافت.

پیکر این عالم ربانی پس از تشییع باشکوه مردم تهران و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 1253981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha