تکیه بر نیروی انسانی و تکریم امدادگران رمز مولدسازی و افزایش بهره وری در هلال احمر است

سلیمانی گفت: برادری، مودت و همدلی بین مدیران و تکریم کارکنان، داوطلبان و جوانان باید در اولویت باشد چرا که تکیه بر نیروی انسانی و تکریم امدادگران رمز مولدسازی و افزایش بهره‌وری در هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، یعقوب سلیمانی، امروز چهارشنبه (۳ اسفند) در اجلاسیه مدیران ستادی و عامل استان‌ها که در خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه مدیران باید توان خود را معطوف به جذب کودکان، نوجوانان و جوانان کنند، اظهار کرد: فعالیت سازمان جوانان و ترویج فرهنگ داوطلبی از کودکی بسیار اهمیت دارد.

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر، فعالیت داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر را ادامه راه جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی دانست و افزود: در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه، امدادگران ایرانی حاضر بودند جان خود را به خطر اندازند تا عملیات نجات زیرآوارماندگان تسریع شود؛ این روحیه ایثار یادآور سال‌های دفاع مقدس بود.

 

وی اضافه کرد: پنج ماه پیش این چنین گردهمایی در شهر مشهد برگزار شد و اکنون باید نتیجه مصوبات جلسه قبل را بررسی و گام به گام راه را برای مولدسازی و افزایش بهره‌وری در جمعیت باز کنیم و این مسیر از تکیه بر نیروهای انسانی و تکریم امدادگران می‌گذرد.

 

سلیمانی، همچنین با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های خوزستان و رشادت‌های جوانان دلیر ایران در زمان جنگ تحمیلی، تصریح کرد: دفاع مقدس امتداد مکتب عاشورای حسینی بود و اکنون که در آستانه سالروز عملیات‌های بزرگ جنگ هستیم باید یاد آن ایام را زنده نگه داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: لازم است برادری، مودت و همدلی بین مدیران و تکریم کارکنان، داوطلبان و جوانان در اولویت باشد، چرا که حفظ نیروی انسانی از هر کار دیگری مهم‌تر است و تکیه بر نیروی انسانی و تکریم امدادگران رمز مولدسازی و افزایش بهره‌وری در هلال احمر است.

 

کد خبر 1253983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha