نظام سلطه استقلال نظام اسلامی را برنمی تابد

امیر موسوی با بیان اینکه نظام سلطه تمام تلاش خود را برای شکستن استقلال کشور می کند، گفت: نظام سلطه کشورها و ملت ها را سرسپرده گوش به فرمان و تابع خود می خواهد و استقلال و عزت یک ملت را برنمی تابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم دانش آموختگان دانشگاه دافوس ارتش با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت اباعبدالله الحسین گفت: این روز به عنوان روز ‌پاسدار نامگذاری شده است؛ این روز را به تمام کسانی که از آرمان‌ها استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی دفاع می کنند و به همه برادران  عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ویژه تبریک عرض میکنم.

 

 

فرمانده کل ارتش با تبریک یه دانش آموختگان دانشگاه دافوس در کسب نشان دانش آموختگی اظهار داشت: ما کاملا ایمان داریم که موفقیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از هرچیز مدیون خانواده های فهیم، صبور ارتش است. قدردان زحمات آنها هستیم و دانش آموختگی همسران و فرزندان را به آنها تبریک عرض می کنیم.

 

 

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ۱۹ بهمن تصریح کرد: فرماندهی کل قوا در بخشی از سخنان خطاب به کارکنان ارتش تاکید کردند که "مسئولان و مردم قدر شما را می دانند شما هم قدر خود را بدانید". یکی از وجوه قدر خود را دانستن این است که بدانیم از کجا آمده ایم، در کجا قرار داریم و به کجا می رویم و در کجای جغرافیا ایستاده ایم.

 

 

وی در تعریف مختصات مهم جغرافیایی خطاب به دانش آموختگان دافوس گفت: یکی از مشخصه های این مختصات، نظام سلطه است که خوی استکباری، تمامیت خواه، متجاوز و مبتنی بر تحقیر و ذلت ملت‌ها دارد و این خوی نظام سلطه است.

 

 

وی ادامه داد: نظام سلطه کشورها و ملت ها را  سرسپرده، گوش به فرمان و تابع خود می خواهد و استقلال و عزت  یک ملت را برنمی تابد و با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت  کشور تلاش می کند تا کشور و نظامی را که می خواهد برای خود تصمیم بگیرد به زانو درآورد.

 

فرمانده کل ارتش با اشاره به رشد علم و فناوری با سرعت بالا افزود: در دنیای امروز با توجه به سرعت علم و فناوری هر روز ما شاهد یک تغییر، کشف و انقلاب جدید در حوزه های علم و فناوری هستیم و عرصه نظامی نیز متاثر از پیشرفت علم و فناوری است.

 

وی با بیان اینکه راه روشن برای ادامه راه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده است، اظهارداشت: انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه می دهد تا به ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور برسد انشاءالله.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور و عزم ملی برای حرکت در مسیر تعیین شده و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تصریح کرد: جلوه ای از عزم و اراده ملی را در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم. شما فرماندهان و مدیران ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین نقطه ای قرار دارید، شما درگیر با تهدیدات ترکیبی دشمن با همراهی مافیای رسانه ای آنها هستید و با توکل برخدا و اتکا به عزم و اراده یک ملت بزرگ و با بهره برداری از علم و فناوری در مسیر روشن گام دوم و تمدن نوین اسلامی و آمادگی زمینه ظهور قرار دارید. قدر خود را بدانید یعنی در این جایگاه ویژه هیچ چالش و مانعی نتواند شما را متوقف کند یا منحرف کند. برای تمام شما در این مسیر آرزوی عزت سربلندی و موفقیت دارم.

کد خبر 1254032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha