جشنواره های هنری فرصت مناسبی برای نمایش استعدادهای هنرمندان از مناطق مختلف است

به گفته حسنی، جشنواره های هنری فرصت خوبی را در اختیار هنرمندان شهرستان های تابعه استان زنجان قرار داده است تا استعدادهای هنری خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر که در فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد، به هماهنگی نطق ها و ملودی ها اشاره کرد و گفت: زندگی ما نیز براساس تناسب ساخته شده است هر اندازه تناسب زندگی بیشتر باشد موفق تر هستیم. 

 


وی با بیان اینکه تمام ذرات عالم در حال ذکر خداوند هستند، گفت: ما اصوات را به گوش نمی شنویم ولی هر آنچه ما را به یاد خداوند بیندازد ذکر است.

 


حسنی با یادآوری اینکه موسیقی نیز یکی از این ذکر هاست، تصریح کرد: هنرمندان نیز می توانند با ساز و موسیقی که می نوازند ما را به یاد خدا بیاندازند و این موسیقی ارزشمند است. 

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت هنرمندان توانمند استان زنجان افزود: استان از ظرفیت خوبی در این عرصه برخوردار است. 

 


وی به اجرای جشنواره های هنری متعددی با همکاری هنرمندان در زنجان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در استان های دیگر نیز شاهد اجرای جشنواره ها بودیم ولی هر آنچه استان زنجان را از دیگر مناطق متمایز می کند وجود هنرمندان توانمند در عرصه های مختلف است.

 


حسنی به اجرای جشنواره فیلم فجر و جشنواره هنرهای تجسمی با همکاری هنرمندان در زنجان اشاره کرد و یادآور شد:  در تمام حوزه ها، شهرستان های تابعه خوب درخشیدند و فرصتی شد تا این هنرمندان نیز هنرنمایی کنند.

کد خبر 1254098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha