اعزام ۱۶۰ بسیجی ماسالی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گیل چالانی گفت: ۱۶۰ نفر از بسیجیان ماسالی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

غلامرضا گیل‌چالانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حضور در سرزمین های نور و مناطق جنگی تداعی کننده میثاق با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهیدان والا مقام است.

 

وی با بیان اینکه کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان و نیز بزرگترین اردوی فرهنگی نظام دینی است افزود: بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش زنده نگه می‌دارد.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه راه شهدا یکی از مهمترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است گفت: اردوهای راهیان نور؛ اردوهای عقیدتی ومعنوی است که همه دستگاه ها ملزم به همکاری هستند.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور کار فرهنگی بزرگی است و نیاز است جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم تا در دام دشمنان نیفتند تصریح کرد: متاسفانه در حوادث اخیر کشور شاهد بودیم قریب به ۷۰ درصد از فریب خوردگان سنین بین ۱۶ تا ۲۳ سال دارند که نشان می دهد باید کار فرهنگی انجام دهیم به ویژه به اردوهای راهیان نور توجه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۶۰ نفر از بسیجیان ماسال با چهار دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور مناطق جنگی و مزار شهید سلیمانی اعزام خواهند شد.

کد خبر 1254109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha