برگزاری جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین برگزار شد و در این جلسه از مسئولان خواسته شد در اجرای وظایف قانونی خود اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین صبح امروز پنجشنبه(۴ اسفندماه) در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ مهدی امینی دبیر این ستاد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کرد و خواستار تلاش بیشتر همه دستگاه‌ های  مربوطه جهت انجام وظایف قانونی خود گردید.

در این نشست سایر دستگاه‌ها با اشاره به اقدامات خود بر لزوم فراگیری این دو فریضه توسط آحاد مردم مومن وانقلابی تاکید کردند ؛ تاکید بر اجرای دستورالعمل ستاد مبنی بر تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد  مطلبی بود که امام جمعه موقت ورامین به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها افزود: از مسئولان در حوزه های مختلف جهت اجرای وظایف قانونی انتظار بیشتری هست.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین از تشکل ها ، مساجد و همه عناصر دلسوز خواست: با اهتمام هرچه بیشتر به انجام دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر  از ارزش‌های دینی وانقلابی پاسداری کنند.

 

کد خبر 1254120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha