دستگاه‌های اجرایی نیز در جشن های اعیاد شعبانیه نقش آفرین باشند

باقلاچی با اشاره به آغاز دهه شعبانیه از ۸ اسفند، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه شعبانیه توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، رضوان باقالاچی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه، گفت: از هشتم اسفند سال جاری دهه شعبانیه آغاز می‌شود و در سطح استان اردبیل برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این دهه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اردبیل باید وظایف خود را برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه شعبانیه به‌صورت کامل انجام دهند و دستگاه‌های همچون شهرداری اردبیل نیز جهت برگزاری مراسم در حاشیه‌های شهر و شهرک‌ها برنامه‌ریزی کنند.

 

وی تصریح کرد: در دهه شعبانیه آزادی زندانیان جرایم مالی توسط دستگاه‌های مربوط و خیرین انجام می‌شود و چندین کاروان متشکل از مستمندان و برخی اقشار به مسجد جمکران اعزام خواهند شد.

 

باقلاچی اظهار داشت: ابتکارات نوین محلات در برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه دارای اهمیت بوده و لازم است در برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه به شهرستان‌ها و روستاها به‌ خصوص روستاهایی که جمعیت جوان دارند، توجه ویژه‌ای شود.

 

کد خبر 1254147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha