برگزیدگان جشنواره فیلم موبایلی «لیمو شیرین» خراسان جنوبی تجلیل شدند

آئین اختتامیه اولین جشنواره فیلم موبایلی «لیمو شیرین» با معرفی و تجلیل از ۳۶ برگزیده این جشنواره در مجتمع غدیر شهر بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز پنجشنبه (۴ اسفند) در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی لیمو شیرین اظهار کرد: این جشنواره در ایام الله دهه فجر امسال با موضوع نماز ویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره و موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج در تمامی مقاطع برگزار شد.

 

وی به ارسال ۱۰۴ اثر توسط دانش‌آموزان به اولین جشنواره فیلم موبایلی لیمو شیرین استان اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تعمیق و گسترش اهمیت نماز اول وقت و ابعاد معنوی نماز در زندگی و خانواده، کسب و کار،‌ نماز در شرایط سخت، حضور دانش‌آموزان با خانواده در مساجد،‌ نماز در مسافرت و تفریحات و طبیعت‌گردی، اهمیت نماز در مدرسه و حضور در نمازجمعه بوده است.

 

فرخنده در پایان خاطر نشان کرد: در آیین اختتامیه از ۳۶ دانش‌آموز برگزیده این جشنواره تجلیل خواهد شد.

 

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی است، گفت: یکی از اساسی‌ترین  رسالت پیامبران و معصومین(ع) نیز جهاد تببین بوده است.

 

وی به تقابل جبهه حق و باطل اشاره کرد و افزود: وظیفه ما در مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن این است که در راستای خنثی‌سازی تهاجمات آنان به طور مرتب کار کنیم.

 

طالبی بیان کرد: وظیفه معلمان و متولیان آموزش قرآن در حوزه جهاد تبیین به ویژه در این مقطع زمانی سنگینی است و انتطار می‌رود با استفاده از آموزه‌ها و رهنمودهای قرآنی موضوع جهاد تببین در دستور کار قرار دهند و به روخوانی قرآن بسنده نشود.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار از جامعه قرآنی پرداختن به مسئله عفاف و حجاب است چون دشمن در تهاجم فرهنگی آن را هدف قرار داده است.

 

 

 

 

کد خبر 1254173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha