طرح مسجدی «اول همسایه» به مسجد موسی بن جعفر(ع) منطقه حصارشیرعلی رسید

طرح مسجدی «اول همسایه» به میزبانی فعالان مسجد حضرت موسی بن جعفرعلیه السلام و کانون «سفیران هدایت»، با هدف خدمت رسانی به محله حصار شیرعلی بجنورد اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ اهالی محله حصار شیرعلی بجنورد که یکی از محله های قدیمی و کم برخوردار شهر بجنورد است، با آغاز ماه شعبان شاهد اجرای برنامه و طرح مسجدی اول همسایه  بود.



این برنامه که به همت اهالی مسجد به ویژه کانون فرهنگی هنری "سفیران هدایت" انجام گرفت، با حضور دستگاه های خدمت رسان و فرهنگی خدماتی نظیر مشاوره خانواده و دندانپزشکی و مامایی  و نیز احکام شرعی همراه با اقامه نماز جماعت به اهالی ارائه شد.

 

حجت الاسلام الهی، مدیر کانون فرهنگی و هنری سفیران هدایت  در این باره گفت: با اجرای این طرح که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، چهارشنبه های هر هفته با محوریت محله های محروم انجام می‌گیرد، سعی شد تا برخی از مشکلات محله مطرح و خدمات بهداشتی و پزشکی به صورت رایگان و آسان به مردم ارائه شود.



وی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهیدان والامقام مشکین فام و سیران حصاری، اجرای مسابقه فرهنگی با هدف آموزش آموزه های دینی نیز برای کودکان و نوجوانان حاضر اجرا شد.



حجت الاسلام الهی مشاوره صورت گرفته را شامل مسایل حقوقی، خانواده، روانشناسی و ارتباط با کودک و نوجوان، اشتغال و کارآفرینی، مشاوره ازدواج، آموزشی و تحصیلی و نیز اهمیت حجاب و جهاد تبیین اعلام کرد که با استقبال اهالی محل رو به رو شد.

کد خبر 1254186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha