دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران همزمان با اعیاد شعبانیه

ربیعی از دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور مسئولان استانی خبر داد.

رضا ربیعی، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین(ع)، حضرت عباس (ع)، حضرت زین العابدین(ع) و نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به خبرنگار خبرگزرای شبستان در اراک، گفت: شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی با تاسی به قیام عاشورا و این بزرگ مردان گام در مسیر ارزش های دینی گذاشته و به درجه رفیع جانبازی و شهادت رسیدند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه سند هویت انقلابی مردم استان مرکزی ۵۳۸۶ شهید ۱۴۷۵۶ جانباز و ۷۳۲ آزاده است، افزود: ما در بنیاد به مناسبت های مختلف با حضور در منزل این عزیزان علاوه بر دلجویی از نزدیک با مشکلات آنان آشنا و برای رفع آن مشکلات تلاش می کنیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه جانبازان مایه سربلندی و افتخار ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: خانواده جانبازان در طول این سال ها با صبر و شکیبایی در کنار این دلیر مردان بوده و ما هرگز نمی توانیم جای خانواده های فداکار آنان باشیم.

 

ربیعی با بیان اینکه کار خانواده شهدا و جانبازان یک جهاد بزرگ است، خاطر نشان کرد: همه افراد جامعه به ویژه مسئولان باید قدردان وجود جانبازان باشیم چرا که این بزرگ مردان مدافعان بی ادعای ایران اسلامی هستند و سال ها است که با مشکلات و سختی هایی خود دست و پنجه نرم می کنند و هیچ گاه شکایت نکرده اند.

کد خبر 1254195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha