فرهنگ مهدویت تمدن ساز، جامعه ساز و فرهنگ ساز است

حجت الاسلام عبداللهی، فرهنگ مهدویت را تمدن ساز، جامعه ساز و فرهنگ ساز خواند و گفت: با بهره مندی از ظرفیت های مختلف باید در جهت ترویج و تبیین این فرهنگ گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز(4اسفند)، در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت های مهدوی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت دهه مهدویت، اظهارداشت: در این ایام  ۹۵۰ مبلّغ به مناطق مختلف شهری و روستایی لرستان اعزام می شود.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: حضور مبلغان در جامعه و برگزاری نشست های بصیرتی و گفتمان ها در راستای تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت امری ضروری است.

 

وی با بیان اینکه گفتمان های مهدویت در مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی فرهنگی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این گفتمان ها روشنگری و بصیرت افزایی بین آحاد جامعه و نهادینه سازی فرهنگ مهدویت است.

 

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تعامل دستگاه ها و نهادهای فرهنگی مختلف در راستای ترویج فرهنگ مهدویت تأکید کرد وعنوان داشت: دستگاه های دینی و فرهنگی برای انجام رسالت های خود در حوزه مهدویت از انجام هر گونه موازی کاری در فعالیت ها پرهیز کنند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت تمدن ساز، جامعه ساز و فرهنگ ساز است، گفت: نهادینه سازی این فرهنگ در در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.

 

کد خبر 1254213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha