استقبال اقشار مختلف از اردوهای راهیان نور/ پیش بینی اعزام ۱۲ هزار نفر زائر از استان کرمان

مرادی با اشاره به استقبال طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف از اروهای راهیان نور به اعزام ۳۵۰ طلبه و استاد حوزه های علمیه برادران استان اشاره و تصریح کرد: ۱۲ هزار نفر تا پایان دوره اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ احمد مرادی، پنجشنبه شب (۴ اسفند) در حاشیه اعزام ۳۵۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه های علمیه برادران استان به اردوی راهیان نور گفت: این سومین گروه از زائران  اعزامی است‌.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اولین گروه دختران دانش آموز بودند که دو هزار و ۵۰۰ نفر طی ۱۰ بازه زمانی و در قالب ۶۰ دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

 

 

وی ادامه داد: همچنین بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز پسر نیز با ۳۶ دستگاه اتوبوس در حال اعزام هستند.

 

 

مرادی با بیان اینکه امشب نیز طلاب حوزه های علمیه برادران اعزام شدند؛ اظهار کرد: از ۱۱ تا ۲۴ اسفندماه نیز اعزام دانشجویی انجام می شود.

 

 

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۶۰۰ نفر دانشجو برای این اردوها ثبت نام کردند؛ افزود: دانشجویان مشتاق برای اردوهای راهیان نور زیاد اما ما معذور از اعزام بودیم.

 

 

مرادی اعلام کرد: از ۲۴ اسفند تا ۲ فروردین ماه نيز اعزام محلات انجام می شود که افراد به صورت کاروانی و انفرادی می توانند در این سفر معنوی شرکت کنند و در اردوگاه شهید سلیمانی اهواز، مقر لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس، سرویس ایاب و ذهاب برای اعزام به یادمان ها برای همه آنان فراهم است و یارانه هایی نیز در نظر گرفته شده است‌.

 

 

وی تصریح کرد: با استقبال امسال دانش آموزی، دانشجویی، محلات و سایر اقشار برآورد این است تا پایان دوره اعزام، بیش از ۱۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شود‌.

 

عباس سلمه ای، مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمان هم با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: جمعی از طلاب و اساتید حوزه های علمیه برادران استان امشب در قالب هفت دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام می شوند.

 

 

وی با اشاره به اینکه این اعزام، طلابِ شمالی ترین نقطه استان یعنی انار تا جنوبی ترین نقطه یعنی زهکلوت را شامل می شود؛ استقبال طلاب را خیلی خوب توصیف و بیان کرد: فضای حوزه باید این باشد که طلبه در کنار درس با شهدا و مناطق عملیاتی آشنا و و روحیه اشداء علی الکفار او تقویت شده تا بیشتر و بهتر خدمت کند.

 

 

حجت الاسلام سلمه ای افزود: مقام معظم رهبری فرمودند برای پایداری انقلاب حوزه هم باید انقلابی بماند لذا راه انقلابی ماندن حوزه آشنایی با شهدا و رزمندگان صدر اسلام و جبهه حق علیه باطل است.

کد خبر 1254233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha