اقدام مقتدرانه سپاه نمونه ای از مجاهدت های این نهاد انقلابی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: اقدام مقتدرانه سپاه نمونه ای از مجاهدت های این نهاد انقلابی است.

قاسم محمدزاده -مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: اقدام مقتدرانه سپاه در دفع جریان مرموز داعش و تکفیری‌ها به فرماندهی سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار همیشه سرافراز ایرانی حاج قاسم سلیمانی تنها نمونه‌ای از مجاهدت‌های این نهاد انقلابی است.

 

 

وی عنوان کرد: حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، چه در دوران بیماری همه گیر کرونا و چه در امداد رسانی در بلایای طبیعی نیز بخش دیگری از کتاب قطور خدمات و فداکاری‌های این مجموعه ارزشمند است.

 

 

محمدزاده، ضمن تبریک خجسته سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، یاد و خاطره شهیدان عزیزی که در کسوت پاسداری با تقدیم جان خود موجب بالنده‌تر شدن نظام اسلامی شده‌اند را گرامی داشته و بر ضرورت و اهمیت تداوم راه ایشان تاکید کرد.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی اضافه کرد: روز پاسدار که یادآور حماسه‌آفرینی‌های پرافتخار و سرنوشت‌ساز پاسداران انقلاب در حوادث بزرگ و روزهای خطیر و حساس تاریخ ایران اسلامی طی ۴۴ سال اخیر است.

 

 

محمدزاده بیان کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از انقلاب و پاسخ به نیازهای نظام و ملت که طی بیش از چهار دهه اخیر جلوه‌های بسیار شکوهمند، ماندگار و معناداری را رقم زده است و در مقابل، دشمنان رنگارنگ این کشور را به استیصال، عصبانیت، خفت و خواری کشانده است، ریشه در فرهنگ و آموزه‌های دینی و حادثه شگرف و جاودانه عاشورای حسینی دارد.

 

 

در تقویم جمهوری اسلامی ایران، سالروز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

 

 

 

کد خبر 1254263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha