معرفی ۶۰ گروه جهادی برتر در چهارمین جشنواره ملی جهادگران

میرچی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی جهادگران از برگزیده شدن ۶۰ گروه برتر جهادی در این جشنواره خبر داد.

محمد امین میرچی، دبیر چهارمین جشنواره ملی جهادگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: دستاوردهای این جشنواره به مدت ۲ روز از ۴ تا ۵ اسفندماه در محل لانه جاسوسی در سالن شهید فخری زاده در قالب ۴۰ غرفه به نمایش گذاشته شده و بازدید برای عموم آزاد است.

 


میرچی با بیان اینکه شنبه ۶ اسفند اختتامیه جشنواره ملی جهادگران برگزار می شود، گفت: این گروهها از آبان ماه آثار خود را به جشنواره ارسال کردند و آثار آنها در گروههای تخصصی، هنری و ادبی جمع آوری شده است.

 

وی ادامه داد: گروههای تخصصی بعد از نظر داوران به مرحله نهایی رسیدند و قریب به ۴۰ گروه جهادی به مرحله نهایی جشنواره ملی جهادگران راه یافتند و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند که از این آمار ۳۰ گروه طرح ها و ایده های خود در ۸ دقیقه ارایه می کنند.

 

میرچی افزود: هدف از جشنواره ملی جهادگران، گفتمان سازی حرکت های جهادی و نهادینه شدن این حرکت‌ها در سراسر کشور است از عموم مردم هنرمندان برای بازدید این نمایشگاه دعوت می کنیم.

 

وی گفت: قریب به ۸ هزار اثر از ۳ هزار نفر به این جشنواره ارسال شده که هر نفر می توانست تا سقف ۵ اثر به جشنواره ارسال کند و در اختتامیه این جشنواره از ۶۰ گروه برتر تقدیر می شود.

کد خبر 1254274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha