امنیت از ضروری ترین مسائل امروز انقلاب است

سردار عبدالله پور از ضروری ترین مسائل امروز انقلاب را مساله امنیت دانست و گفت: دشمن برنامه ضد امنیتی علیه کشور ما را رها نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار محمد عبدالله پور-فرمانده سپاه قدس- در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز( جمعه، 5 اسفند) رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله علیه) این شهر، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن، گفت: 22 بهمن هرسال عید غدیر جمهوری اسلامی است و مردم با ولی فقیه پیمان می بندند همراه انقلاب بمانند.


فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه از ضروری ترین مسائل امروز انقلاب را مسئله امنیت دانست و اظهار داشت: دشمن در فتنه اخیر برنامه دقیق و منظم برای از بین بردن امنیت کشور داشت.


وی اعلام کرد: دشمن برنامه ضد امنیتی علیه کشور ما را رها نکرده است.


عبدالله پور گفت: در فتنه اخیر قصد حمله از طریق تجزیه طلبانان در مرزهای غربی کشور داشت اما با عملیات پیشدستانه نیروی زمینی سپاه موفق نشد.


وی افزود: امروز هیچ ناو آمریکایی در خلیج فارس نیست چون از قدرت ایران می ترسند و حتی ناوهای آمریکایی و انگلیسی را مجبور کرده ایم در مکالمات بی سیم با نیروهای ایرانی فارسی صحبت کنند.


فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: امروز برتری هوایی در منطقه دیگر در دست آمریکا نیست و فرمانده سنتکام به برتری هوایی ایران در منطقه اعتراف کرده است. 


وی با بیان اینکه سپاه امنیت را در هوا، زمین و دریا به مردم ایران هدیه کرده است، گفت: نیروهای بسیج در تامین امنیت داخلی به کمک نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات آمده است.


عبدالله همچنین تاکید کرد: مسئله فرهنگ از دیگر موارد دارای اولویت در مباحث مهم کشور است.


وی اذعان داشت: فرهنگ زیربنایی ترین موضوع انقلاب است که سپاه و بسیج توانسته بخش زیادی از آسیب های فرهنگی را کاهش دهد.


فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: در زمینه فرهنگ باید هوشیار باشیم و از فرهنگ غنی اسلام و ایران برای مصونیت بخشی به نوجوانان و جوانان بهره ببریم.


وی ضروری ترین مسئله کشور را اقتصاد، اشتغال و تولید خواند و گفت: در حوزه اقتصاد باید نگاه ما به داخل کشور باشد و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را نهادینه کنیم.


سردار عبدالله پور اظهار داشت: هیچ کشوری بدون توجه به اقتصاد و تولید داخل در حوزه اقتصاد پیشرفت نکرده و به خودکفایی و اقتصاد مستقل نرسیده است.

کد خبر 1254322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha