دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است

ماموستا رستمی گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است بنابراین باید هوشیار باشیم، چراکه در صورت ایجاد تشتت بین مردم و مذاهب اسلامی، این وضعیت قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان، ماموستا فایق رستمی_ امام جمعه سنندج_در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: همچنانکه رژیم بعث هزاران کُرد را قتل عام کرد و غربی‌ها سکوت کردند، دشمن، امنیت ما را نمی‌خواهد و به مصلحت کشورمان و جامعه اسلامی عمل نمی‌کند، ، بنابراین نباید فریب تبلیغات دروغین آنان را خورد.

وی بیان کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است بنابراین باید هوشیار باشیم، چراکه در صورت ایجاد تشتت بین مردم و مذاهب اسلامی، این وضعیت قابل جبران نیست.

امام جمعه سنندج بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و خواست ملت را به میدان آمدن مسئولان و دستگاه‌ها برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست.

ماموستا رستمی به دیدار اخیر رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و یادآور شد: رهبری در این دیدار، ضمن تقدیر از حرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات ملت تاکید کردند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دولت و دستگاه‌ها برای توسعه کشور قدم‌های بزرگتری بردارند، اضافه کرد: دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، گرانی و بالا بودن قیمت اجناس را به وزیر اقتصاد نیز انتقال دادیم که امیدواریم برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی عفو رهبری و اقدام دستگاه قضایی برای آزادی ۲ ماموستای کردستانی و بازداشتی‌های حوادث اخیر را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: امیدواریم شاهد آزادی تمام زندانیان مرتبط به جریان‌های چند ماهه اخیر باشیم.

تبریک ولادت امام حسین(ع) و ابوالفضل‌ العباس(ع) و روز پاسدار و جانباز، انجام ازدواج آسان و ضرورت عدم سخت‌گیری خانواده‌ها از دیگر مواردی بود که ماموستا رستمی به آن اشاره و در رابطه با طلاق مطالبی را بیان کرد.

 

کد خبر 1254330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha