اعزام ۲۰۰ دانش آموز آران و بیدگلی به اردوی راهیان نور

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل از اعزام ۲۰۰ دانش آموز آران و بیدگلی به اردوی راهیان نور خبر داد.

سرگرد پاسدار حسین حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی یک ماه گذشته تعداد ۲۰۰ دانش آموز بسیجی دختر و پسر مقطع متوسطه دوم از شهرستان آران و بیدگل به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل درباره اردوی دانش‌آموزی راهیان نور اظهار کرد: علاوه بر شرایط اعزام حضوری برای اردوی راهیان نور تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان به‌صورت مجازی در اردوی راهیان نور به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اندیشیده شده است.

 

حسن زاده با اعلام اینکه یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان دفاع مقدس، امروز به یک میعادگاه بزرگ فرهنگی-تربیتی تبدیل شده است، اضافه کرد: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه‌گذاری، ترویج و تبلیغ درست مولفه‌های تاثیرگذار و فرهنگ‌ساز تاریخ است.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه هر سال بزرگترین عملیات فرهنگی کشور با حضور میلیون‌ها نفر از زائران و عاشقان شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: راهیان نور در سال‌های پس از دفاع مقدس با هدف آشنایی دانش آموزان با فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان آن دوران و درک بهتر جانفشانی شهدا و رزمندگان در دفاع از کشور و اسلام پایه‌گذاری شده است.

 

حسن زاده خاطر نشان کرد: مرحله بعدی اعزام راهیان نور از ۱۰  اردیبهشت ۱۴۰۲ با بازدید از مناطق غرب کشور خواهد بود.

 

کد خبر 1254332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha