ندای مظلومیت مردم فلسطین در همه دنیا بلند است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: امروز ندای مظلومیت مردم فلسطین در همه دنیا بلند است و اگر این کشورهای خود فروخته اطراف این مردم مظلوم با هم اتحاد داشتند قطعا این رژیم جعلی امروز وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح – امام جمعه بخش کرگانرود تالش- در خطبه‌های نماز جمعه امروز( ۵ اسفند) این بخش ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی به نگاه واقع بینانه مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات در داخل کشور وجود دارد و کسی منکر ان نیست ولی اینکه با یک نگاه ارتجاعی به مشکلات نگاه کنیم و هر چیز را به اصل نظام و انقلاب و اسلام وصل کنیم و حرف‌های دشمنان نظام را تائید کنیم که هدف دشمنان نظام هم این است که با این تفکرات غلط مردم را فریب بدهند این یک نگاه غلط است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به فهم و شعور انقلابی امت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت انقلابی ما در مراسماتی چون ۲۲ بهمن، روز قدس و .. به حضور خود در صحنه جواب دشمنان را همیشه داده‌اند.

 

وی تصریح‌کرد: ما مشکلاتی در کشور داریم و قطعا همه مشکلات با همدلی و با دستان ملت و مسئولان انقلابی حل می‌شود.

 

حجت‌الاسلام فلاح به مشکلات ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز ندای مظلومیت مردم فلسطین در همه دنیا بلند است و اگر این کشورهای خود فروخته اطراف این مردم مظلوم با هم اتحاد داشتند قطعا این رژیم جعلی امروز وجود نداشت .

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش از قاطعیت برخورد قوه قضاییه در برخورد و اقدام به اعدام سرکرده گروهک منافقین تندر (جمشید شارمه) تقدیر و تشکر کرد.

 

 حجت‌الاسلام فلاح در پایان به حلول ماه شعبان و ولادت باسعادت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار و میلاد قمر بنی‌هاشم و میلاد امام سجاد (ع) اشاره کرد و این اعیاد را به همه امت ایران اسلامی و تمام سبز قامتان تبریک گفت.

 

کد خبر 1254341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha