رتبه نخست مسابقات قرآن خانواده تامین اجتماعی کشور به آران و بیدگل رسید

مسئول روابط عمومی اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل از کسب رتبه نخست رشته حفظ کل مسابقات قرآن خانواده تامین اجتماعی کشور توسط خانواده تامین اجتماعی آران و بیدگل خبر داد.

حمیدرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قران کریم کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان به میزبانی اداره کل استان هرمزگان برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: در این مسابقات که از سه شنبه دوم اسفند ۱۴۰۱ به مدت سه روز برگزار شد، متسابقین اعزامی از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان، با اعلام نتایج هیئت داوران این مسابقات، رتبه نخست کشوری در مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی در رشته حفظ کل به بانوی آران و بیدگلی رسید.

 

باقری ادامه داد: در این دوره از مسابقات «زینب شیخ» همسر حسین تلک آبادی همکار مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان، موفق به کسب رتبه نخست کشوری در رشته حفظ کل بانوان شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: همچنین"احمد کمال" و "محمد جواد باهنر" از کارکنان اداره تامین اجتماعی شعبه آران و بیدگل که در مرحله مقدماتی به ترتیب در رشته های مفاهیم و ترتیل حائز رتبه اول شده بودند، در مرحله پایانی مسابقات، رتبه های چهارم کشوری را از آن خود کردند. 

کد خبر 1254345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha