مسئولان تمام وقت خود را صرف رفع مشکلات و مردم کنند

حجت الاسلام نجیبی، گفت: مسئولان با علم به اینکه جامعه دچار مشکلات فراوانی است دولت را تحویل گرفته اند پس نباید از زیرکار شانه خالی کنند بلکه باید تمام وقت خود را صرف رفع مشکلات و مردم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام علی نجیبی امروز جمعه (۵ اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: امام حسین (ع) پاسدار دین شرف و آزادگی است و پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهند راه ایشان هستند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، پاسداران را نظامی و فدایی انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب تا امروز در سایه زحمات نیروهای مسلح و پاسداران حفظ شده است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا امروز در سایه زحمات نیروهای مسلح و پاسداران حفظ شده است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب از نام سپاه می‌ترسند، زیرا این ارگان انقلابی، پاسدار نظام و ارزش‌های دینی است.

 

حجت الاسلام نجیبی همچنین سالروز ولادت حضرت عباس و روز جانباز را تبریک گفت و اضافه کرد: جانبازان سلامت خود را فدای انقلاب اسلامی و ایران کردند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: دشمن در این حضور حماسی مردم ایران اسلامی، سیلی محکمی از ملت ایران خورده است.

 

امام جمعه موقت آبادان، ابراز کرد: دشمنان انقلاب در چند ماه گذشته با جنگ ترکیبی قصد داشتند تا ملت ایران در صحنه حضور نیابند اما مردم شریف و اتقلابی کشور و رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار دوست دارند و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه باری دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این نظام زدند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند تا سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی قرار دهند اما نتوانستند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود آنها که قصد این کار را داشتند در ۲۲ بهمن تاریخی امسال سیلی محکم خوردند و محاسباتشان به هم ریخت.

 

ححت الاسلام نجیبی خاطر نشان کرد: در ۲۲بهمن همه اقشار و سلایق حضور داشتند زیرا این پیام را از دشمن گرفتند که اصل نظام و ولایت هدف قرار گرفته است.

 

وی همپنین به قیمت های سرسام آور برخی کالاها در بازار اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری از تمامی مسئولان خواست سعی و تلاش خود را برای تعدیل قیمت ها بکنند و مسئولان دولتی با علم به اینکه جامعه دچار مشکلات فراوانی است دولت را تحویل گرفته اند پس نباید از زیرکار شانه خالی کنند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، با اشاره به اینکه این درست نیست که همه تلاش‌های بیش از ۴۰ سال گذشته را کنار بگذاریم و بگوئیم کشور توان ندارد، چرا که کشوری که توان تولید موشک نداشت اکنون در حال صادرات پهپاد است، یاد آور شد: امید می‌رود مسئولان تمام وقت خود را صرف رفع مشکلات و مردم کنند.

 

کد خبر 1254351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha