مسابقه کتابخوانی و نقاشی ویژه ولادت سرداران کربلا در بیرجند اجرا می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه ولادت سرداران کربلا ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال همراه با اهداء جوایز ارزنده به همت کانون اجرا می شود.

علی کاربر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله به کمک نیروهای فعال این کانون کرده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند در ادامه به برگزاری میلاد سه نور اشاره کرد و افزود: جشن میلاد سرداران کربلا همراه با سخنرانی و مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت(ع) از سوم تا پنجم شعبان در محل مسجد هر شب در حال برگزاری است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای گروه سرود «خاتم الانبیاء» مسجد آل رسول(ص) به عنوان مهمان در محل مسجد باقرالعلوم(ع) طی شب های جشن ولادت سرداران کربلا از جمله دیگر برنامه ها است.

 

کاربر با اشاره به اهمیت پرداختن به جهاد تبیین گفت: پرداختن به موضوع «جهاد تبیین» و برگزاری نشست های بصیرتی با تاکید بر فرهنگ مهدویت در طول ایام ماه شعبان المعظم در دستور کار کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند به برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و افزود: این مسابقه ویژه ولادت سرداران کربلا ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال همراه با اهدای جوایز ارزنده به همت کانون اجرا می شود و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان ۵ تا ۱۱ سال نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه از جوانان فعال و پویای کانون و مسجد باقرالعلوم(ع) به مناسبت روز جوان تجلیل می شود، گفت: تکریم و تقدیر از کادر آموزشی و دانش آموزان نخبه دبستان قرآنی دخترانه حاج غلامحسین خطایی در راستای اجرای طرح پیوند «مسجد، مدرسه ومنزل» در دستور کار است.

 

 

کد خبر 1254424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha