پیگیر حل مشکلات درمان، معیشت و اشتغال ایثارگران هستیم

داوطلب گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان پیگیر حل مشکلات درمان، معیشت و اشتغال ایثارگران و اجرای مصوبات حمایتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدرضا داوطلب - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان- شامگاه جمعه ( ۵ اسفند) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: گیلان با وجود فاصله بیش از هزار کیلومتری از جبهه‌های جنگ، در نبرد هشت ساله نقش به سزایی داشت و با افتخار هشت هزار شهید را در این راه تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تعداد جانبازان استان را ۲۲ هزار نفر و تعداد  آزادگان آن را ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ذکر کرد و یادآور شد: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در روزهای گذشته سفری به گیلان داشتند که نتایج آن برای استان بسیار امیدبخش و پربار بود. 

 

داوطلب با بیان اینکه جامعه امروزی ما به تامین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است تصریح کرد: جلسه شورای ترویج و شورای اداری با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد و توانستیم در این جلسه دستاوردها و اقدامات انجام شده را تشریح و راهبردهای آینده بنیاد را تبیین نماییم.

 

وی ابراز داشت: درمان، معیشت و اشتغال ایثارگران سه موضوعی است که بر روی آن و حل مشکلات و کمبودهایی موجود تاکید داریم از طرفی قانونگذار هم مصوباتی داشته تا ایثارگران ما بتوانند از آن تسهیلات استفاده کنند بنابراین پیگیری این مصوبات حمایتی هم در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار داشته و دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقداماتی که در حوزه اشتغال، مسکن و درمان در دست پیگیری و انجام است ایثارگران ما نتایج آن را به طور ملموس در سال آینده نظارگر باشند. 

کد خبر 1254425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha