جامعه مسلمانان در عمل با هم نیستند/ پیشرفت و توسعه جامعه در گروی همگرایی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی در گروی همگرایی است، گفت: متاسفانه مسلمانان در عمل گاها با هم متحد نیستند.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر همگرایی جامعه مسلمانان گفت: وظیفه دینی همه مسلمانان است که با همگرایی در جامعه کمک کنند. اگر همه ما می خواهیم متحد شویم باید از مسایل تفرقه افکن دوری کنیم و قطع به یقین با این همگرایی و اتحاد می توانیم به پیروزی و موفقیت برسیم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه مسلمانان دارای یک کتاب، قبله و دستورالعمل هستند. ما ولی متاسفانه در عمل گاها با هم متحد نیستیم و خود این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه مسلمین می شود. بر فرض مثال بر بحث سرنگونی رژیم صهیونیستی همه مسلمانان با هم متحد نیستند. امام خمینی (ره) در این باره فرمودند اگر هر مسلمانی یک سطل آب می ریخت، اسراییل را آب می برد.

 

وی با بیان اینکه ملت های مسلمان و دولت های مسلمان در کنار هم می توانند به پیشرفت و توسعه یکدیگر کمک کنند، گفت: اگر ما به پیشرفت و توسعه برسیم هیچ منفذی برای دشمنان ایجاد نمی شود که بخواهند نفوذ کنند و به ما آسیب برسانند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسلمانان به قدرت خود آگاه نیستند و برای شناخت این قدرت و کارهای تاثیرگذاری که می توانند در جهان انجام دهند قطعا باید با همدیگر بنشینند و راجع به مسایل مهم شان اتفاق نظر پیدا کنند و بعد از اتحاد برای حل مشکلات و مسایل جوامع شان و همچنین سایر مسایل و به ویژه رژیم صهیونیستی تصمیم گیری کنند.

کد خبر 1254445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha