دهه مقاومت الگویی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ هر کس به مردم و   مجموعه های نظام کمک‌ کند، پاسدار است

سردار نظری با بیان اينکه دهه مقاومت الگویی برای بزرگداشت ایام الله و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن شد؛ گفت: معتقدیم هر کس برای مردم و نظام و اقتدار و عزت آن کار انجام می دهد پاسدار نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان، شنبه (۶ اسفند) در دیدار فرمانده و معاونین نیروی انتظامی استان با وی و معاونین به مناسبت روز پاسدار؛ با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت سرداران کربلا اظهار کرد: یکی از تکالیف و رسالت سپاه حفظ دستاوردهای نظام است‌.

 

 

وی مردم را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که در برهه های مختلف نظام پای کار هستند و افزود: برای همین وظیفه ما است تا در امنیت، محرومیت زدایی، اشتغال، مباحث اقتصادی  و... هر کار از دستمان برمی آید برای مردم انجام بدهیم.

 

 

سردار نظری گفت: یکی از دلایل موفقیت ما در التهابات اخیر همراهی و همدلی همه مسئولین به خصوص قرارگاه امام علی علیه السلام فراجا و سپاه در استان است که هر کجا بار زمین مانده‌ای در مباحث امنیتی باشد تکلیف سپاه، تکلیف فراجا و بالعکس است و به کمک هم می رویم زیرا برای مردم و امنیت نظام است‌.

 

 

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: در دهه مقاومت-بزرگداشت ایام سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان- کار بسیار بزرگ و جریان سازی بزرگی در کشور انجام و مثال و نمونه ای برای برگزاری ایام الله شد تا برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از این راه استفاده کنیم‌.
 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: در ایام جنگ ترکیبی دشمن هم کسانی که در طول این سالها از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند با کمک های سخت افزاری و نرم افزاری و حمایت داخلی و خارجی به دشمنان ما کمک کردند اما با کمک مردم قصه جمع شد گرچه دشمنی ها به پایان نرسیده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، افول استثمارگران اصلی دنیا را نزدیک و هیمنه آمریکا و اسرائیل را بهم زده و تا اینگونه هست دشمنی ها هم هست‌.

 

 

سردار نظری با بیان اينکه کارهای بزرگ ناجا از دید کسی پنهان نیست؛ افزود: سپاه تامین آب کشاورزی و شُرب را در دستور کار قرار داده و به این منظور قریب ۸۰۰ روستا را جدید اضافه کرده و ۶۶۹ روستا در دستور کار است و در ۴۰۹ روستا بیش از ۱۵۰ هزار نفر از آب متنعم شدند.

 

 

وی تامین ۷۰۰ مسکن مددجویی و محرومان با کمک کمیته امداد و سایر نهادهای خدمت رسان، پیگیری مباحث بهداشتی روستاها توسط گروه های جهادی، کمک به ازدواج و تامین جهیزیه و... را هم از دیگر اقدامات قابل ذکر عنوان کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: معتقدیم هر کس برای مردم و نظام و اقتدار و عزت آن کار انجام می دهد پاسدار نظام و انقلاب است؛ هر کس فکر و ذهن او نگهبانی از دستاوردهای نظام و کمک به مردم و مجموعه های نظام است‌ او پاسدار است.

 

 

وی در پایان از برنامه ریزی برای طرح های نوروزی و زوار حاج قاسم خبر داد.

کد خبر 1254471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha