برگزاری یازدهمین جشنواره هنری سپاه در مشهد

سردار محبی از برگزاری یازدهمین جشنواره هنری سپاه در مشهد مقدس خبر داد و گفت: تاکنون هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است.

سردار حسین محبی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جشنواره هنری سپاه گفت: این جشنواره یازدهمین جشنواره هنری سپاه است که در یازدهم اسفند در مشهد مقدس برگزار می شود و در این جشنواره از هنرمندان سپاه در سراسر کشور دعوت شده است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاکنون هزار اثر در موضوعاتی چون هنرهای تجسمی، نمایشی به این جشنواره ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره با عنوان فرهنگ و هنر سپاه است، اظهار داشت: هنوز نفرات برتر مشخص نشده و داوری کامل شکل نگرفته است و پس از برگزاری اختتامیه تعداد نفرات و آمار دقیق ارایه می شود.

 

وی در مورد برنامه های روز پاسدار در سپاه گفت: این برنامه ها در قالب برنامه های درون سازمانی برگزار می شود که از جمله آنها برنامه ها و ویدیو کنفرانس هایی است که در سطح رده های مختلف ستاد برگزار شد. همچنین با توجه به ولادت حضرت ابوالفضل (ع) مراسم انتخاب پاسدار نمونه در ستاد کل و در رده های سپاه برگزار شد.

کد خبر 1254553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha