دشمنان از قدرت ایران می‌ترسند/ حمایت ایران از مسلمانان فلسطین برای دشمن  دردآور و سخت است

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه دشمنان از قدرت ایران می ترسند و برای همین حمایت ایران از مسلمانان فلسطین برای آنها دردآور و سخت است، گفت: راه نجات فلسطین وحدت اهل اسلام است.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حساسیت دشمنان در دفاع ایران از فلسطین گفت: راه نجات فلسطین این است که مسلمانان و اهل اسلام با یکدیگر متحد شوند. اگر مسلمانان وحدت پیدا کنند، هیچ گاه اجازه نمی دهند کسی به حریم آنها تجاوز کند.

 

 

رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه برخورد صهیونیست ها در فلسطین و آزار آنها این سوال را ایجاد می کند که اگر ما مسلمانان همه با هم بودیم، آیا آنها می توانستند کاری انجام دهند؟ امام (ره) فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب روانه اسراییل کنند، اسراییل را سیل می برد.

 

 

حجت الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: باید در این جهت کشورهای مسلمان تلاش کنند و هم در داخل وحدت جدی به دست بیاوریم و هم در میان کشورهای اسلامی در سطح بین الملل همبستگی و وحدت ایجاد شود.

 

 

این استاد اخلاق اظهار داشت: وحدت لطفی الهی است که اگر جایی حاصل شود، پیروزی حق قطعی است. در ایران اسلامی امام (ره) تمام اقشار را یکپارچه کردند و اکنون می بینیم که انقلاب پابرجاست در حالی که این انقلاب هر چند سال یک بار با چالش ها و فتنه های جدید مواجه است اما به دلیل اینکه مردم همه با هم هستند و وحدت دارند و موضوع اختلاف دولت و مجلس مطرح نیست و همه خود را تکیه ای از یک عضو می دانند و مثال شعری که می گوید چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار هستیم.

 

 

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المجالس در یمن و جایگاه ایران در این همایش تصریح کرد: اکنون ایران در دنیا مطرح است و تمام دنیا در مورد ایران و ایرانی فکر می کند و چند سخن رهبر انقلاب موجب می شود تا رییس جمهور چین و آمریکا زودتر از ما صحبت های رهبر انقلاب را گوش دهند زیرا می دانند این صحبت ها سرنوشت ساز است.

 

 

حجت الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: اگر ایران در دنیا مطرح نبود، سخنان رهبر انقلاب این قدر برای آنها مهم نبود. اکنون به لطف الهی؛ ایران از جهات مختلف در دنیا مطرح است و حتی از جهت نظامی از بسیاری از کشورها برتر است و دشمنان از این قدرت ایران می ترسند و برای همین حمایت ایران از مسلمانان فلسطین برای آنها دردآور و سخت است و به همین جهت با ما مخالفت می کنند و ایران هراسی و اسلام هراسی را به راه می اندازند.

 

 

وی گفت: کسانی که دم از آزادی می زنند و به قرآن توهین می کنند به این دلیل است که عظمت قرآن بالا رفته است و آنها این امر را بر نمی تابند. چگونه است کسانی که از آزادی بیان دم می زنند به قرآن توهین می کنند زیرا از قرآن و اسلام ضربه خوردند.

 

 

حجت الاسلام آقاتهرانی با تاکید بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید کرد: راه همدلی ملت های مسلمان، فرهنگ مقاومت است و الحمدالله این فرهنگ در کشور ما نهادینه شده و وقتی بزرگمرد مقاومت سردار شهید سلیمانی به شهادت رسیدند همه دیدیم که تمام اقشار در این واقعه دردناک حاضر بودند.

 

 

وی گفت: در 22 بهمن نیز حرکت مردم در سطح جهانی خود را نشان داد، دشمن خیال می کند با چند فیلم و یا تبلیغات می تواند کشور را برهم بزند در حالی که بعد از چند روز می بینیم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. همه باید با هم بیشتر همدل باشیم و نظام و اسلام را بیشتر درک کنیم و برای انقلاب کار کنیم و مخصوصا مسئولان احساس وظیفه بیشتری نسبت به مردم خوبی که داریم، داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1254558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha