نظام جمهوری اسلامی در دنیا یک ابر قدرت است

کشکولی، با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا به یک ابرقدرت تبدیل شده است، گفت: پایه های این قدرت خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتی جانبازان و آزادگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، مرتضی کشکولی، امروز(6اسفند)، در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی امروز یک ابر قدرت است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: امروز ایران اسلامی از لحاظ نظامبی و دفاعی به جایگاهی رسیده است که در جنگ رودر رو با استکبار جهانی هیچ گونه نگرانی نداریم.

 

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان، آزادگان و ایثارگران است، عنوان کرد: پایه های این قدرت جهانی همان خون شهدا، ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی و خانواده آنان است.

 

سردار کشکولی بیان کرد: جانبازا و ایثارگران و آزادگان ادامه دهنده راه شهدا هستند و امروز نیز با اقتدار پیروه ولایت و راه شهدا هستند و در برابر توطئه های دشمن محکم ایستاده اند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است، گفت: اقتصاد ما قوی بوده و دشمن در دیگر جاها نمی تواند به ایران ضربه بزند برای همین اقتصاد را هدف قرار داده است.

 

کد خبر 1254561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha