تبعیت محض از ولایت مایه سعادت انسان می‌شود

قناعت با بیان اینکه تبعیت محض از ولایت از خصوصیات برجسته جانباز کربلا است، گفت: همین تابعیت از امام عصر است که انسان را به سعادت می‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی- شامگاه (۶ اسفند) در مراسم بزرگداشت روز جانباز که با حضور جمع کثیری از جانبازان و مسئولان در سالن اجلاس پیام نور برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار کرد: حضرت ابوالفضل العباس(ع) مهمترین الگو برای جانبازان است.

 


وی در ادامه افزود: مهمترین خصوصیت حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، ولایت‌مداری و تابع محض امام زمان خویش بودن است که باعث شده تا خداوند مقام باب‌الحوائج را به ایشان عطا کند. 

 


قناعت با اشاره فرمایشات امام صادق(ع)، در زیارت ابوحمزه ثمالی در خصوص مقام والای حضرت ابوالفضل(ع)، تصریح کرد: طبق فرموده امام صادق(ع)، مقامات حضرت ابوالفضل(ع) آنچنان رفیع است که جز پیامبران بزرگ الهی کسی به این مقام نرسیده است. 

 


استاندار خراسان جنوبی با بیان تابعیت جریان انقلابی از امامین انقلاب اسلامی، افزود: سعادت و تعالی انسان‌ها در تبعیت و پای رکاب امام‌ زمان(عج) بودن است و امروز ایثارگران و جانبازان خراسان جنوبی تابعیت محض از ولی فقیه دارند. 

 

وی به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تنها فردی که در این تلاطم‌های خاص و توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام، می‌تواند کشور را به سر منزل مقصود برساند، مقام معظم رهبری است. 

 

وی در پایان تأکید کرد: وظیفه مسئولان برداشتن موانع از پیش روی جانبازان و خانواده معظم شهدا است تا شرمنده این عزیزان نباشیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1254601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha