آئین استقبال از بهار قرآن برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان توسط شهرداری اردبیل در مهدیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، اباصلت ابراهیمی در جلسه هماهنگی مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان، گفت: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان اواخر اسفندماه توسط شهرداری اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور و سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و با مشارکت دستگاه‌های اجرائی و عموم مردم برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین‌المللی قرآنی و تجلیل از قاریان ممتاز کشوری و خانواده‌های افتخارآفرین علمی و قرآنی برگزار خواهد شد.

 

ابراهیمی ادامه داد: ابتهال و مناجات خوانی با حضور خانواده‌های شهدای قرآنی و تجلیل با محوریت احیای جلسات قرآنی در اردبیل و تکریم قاریان استان اردبیل از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل خاطر نشان کرد: شهرداری اردبیل فضاسازی شهری و نصب المان قرآنی در سطح شهر را در دستور کار دارد؛ همچنین صداوسیمای مرکز استان نیز اطلاع رسانی مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان را در شبکه استانی سبلان انجام می‌دهد.

کد خبر 1254622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha