۳۵ درصد جمعیت بام و صفی آباد تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: شهرستان بام و صفی آباد اسفراین، ۵ هزار و ۶۴۴ خانوار جمعیت دارد که ۳۵ درصد آن معادل هزار و ۹۷۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی هستند.

مجید الهی راد -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در بام و صفی آباد به صورت مستقل و با حضور کادر اداری به صورت تمام وقت خدمات مختلفی را به مردم این منطقه ارائه کرده و سعی خواهیم کرد با ارائه خدمات بتوانیم بخشی از مشکلات افراد تحت پوشش برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه با تسهیلات اشتغالزایی، بسیاری از افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی توانمند شده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون مبلغ، 135 میلیارد ریال معادل ۷۷ درصد وام تبصره 16 در این شهرستان جذب شده است.

 

الهی راد عنوان کرد: هدایت شغلی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از رویکردهایی است که این نهاد حمایتی به شکل جدی دنبال می کند به گونه ای که در سال جاری برای بسیاری از مددجویان کلاس های آموزشی مهارتی نیز برگزار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اضافه کرد: این نهاد حمایتی ضمن نظارت های فنی و پشتیبانی حتی تا مرحله بازاریابی و رونق طرح اشتغال مددجویان، آنها را مورد حمایت جدی قرار می دهد.

 

 

 

کد خبر 1254645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha