جانبازان، قهرمانان و علمداران انقلاب اسلامی هستند

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جانبازان سرافراز یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم، گفت: جانبازان قهرمانان و علمداران انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان به مناسبت سالروز ولاددت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور در منزل جانبازان سرافراز محمود اله‌یاری، محمود عبدی و بهاءالدین اسکندری در قالب طرح علمداران حماسه از فداکاری و ایثار این عزیزان تجلیل و قدردانی کردند.

 

وی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به جانبازان و آرزوی سلامتی برای این یادگاران دفاع مقدس، اظهار کرد: قدردان ایثار و گذشت همه جانبازان و صبوری و بردباری خانواده این عزیزان به ویژه همسران آنها هستم، که با پرستاری از جانبازان الگوی فداکاری برای همه اقشار مردم بوده و در این مسیر سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه جانبازان سرافراز یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم، گفت: جانبازان قهرمانان و علمداران انقلاب اسلامی هستند و اقتدار و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت این عزیزان است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدارها با ارائه گزارشی از اقدامات این بنیاد به مناسبت گرامیداشت روز جانباز، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، موظف به همکاری هرچه بیشتر، جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه ای بزرگداشت روز جانباز بوده و به همین مناسبت از جانبازان شاغل در دستگاه‌ها نیز طی مراسمی تجلیل و قدردانی می‌شود.

 

امیرعلی نیک بخش با بیان اینکه امروزه اقتدار و سربلندی کشور در عرصه‌های مختلف جهانی به خاطر ایثار و جان‌فشانی جامعه ایثارگری و خانواده‌های است، اظهار کرد: مسئولان در قبال شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید قدردان این مجاهدت‌ها باشند.

 

وی ادامه داد: این فداکاری و جانفشانی برای ما مایه افتخار است و همین جانفشانی‌ها است که کشور را با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها حفظ کرده است.

کد خبر 1254656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha