۲۶ بقعه متبرکه همدان میزبان جشن های اعیاد شعبانیه/ ویزیت ۲۳۰ نفر به صورت رایگان در بقاع متبرکه

حجت الاسلام زین العابدینی از برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در ۲۶ بقعه متبرکه استان همدان خبر داد و گفت: در این ایام تقریبا ۲۳۰ نفر از بیماران به صورت رایگان در بقاع متبرکه استان ویزیت رایگان شدند.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت:  آذین‌بندی بقاع متبرکه، ویزیت و مشاوره رایگان، اهدای جوایز به نام‌های حسین، ابوالفضل و سجاد و دعوت از سخنرانان و مداحان ویژه در بقاع متبرکه  از برنامه های اجرای بود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ،  به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۱۰ بقعه متبرکه استان اشاره کرد و گفت: عطر‌افشانی و غبارروبی بقاع متبرکه، توزیع سبد معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و برپایی سلسله مباحث نمایشگاهی در بقاع متبرکه سطح یک استان مورد توجه بود.

 

وی از برپایی غرفه کودک با برنامه‌های متنوع به مناسبت  اعیاد شعبانیه  برای کودکان سخن گفت و افزود: قرائت زیارت آل یاسین، دعای فرج، زیارت عاشورا، زیارت امین‌الله، دعای هفتم صحیفه سجادیه  و ختم سوره ملک به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) در این ایام  برگزار شد.

 

حجت الاسلام زین العابدینی با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی، پخش کیک و چای در بین زائران حرم مطهر آستان مقدس برخی از امامزادگان استان از دیگر برنامه های اجرای است، اظهار داشت:  در این ایام تقریبا ۲۳۰ نفر از بیماران به صورت رایگان در بقاع متبرکه استان ویزیت رایگان شدند.

 

وی گفت: عطرافشانی و غبارروبی بقاع متبرکه، توزیع سبد ارزاق بین خانواده‌های کم‌برخوردار، برپایی سلسله مباحث نمایشگاهی در بقاع سطح ، توزیع سبد ارزاق بین خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر همدان، عیادت از بیماران توسط  هیات امنا بقاع شهر همدان و سرکشی به خانواده معظم شهدا و جانبازان، دعوت از خانواده‌های جانبازان، شهدای مدافع امنیت و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و پاسداران انقلاب اسلامی ازفعالیت های اجرای است.

 

کد خبر 1254657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha