مسجد پایگاه زمینه‌سازی ظهور است/ مسجدی‌ها پرچمدار مبارزه با ظلم در عصر غیبت‌اند

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه در معارف دینی مسجد پایگاه همه فعالیت‌های مرتبط با ظهور است، گفت: مساجد پایگاه زمینه‌سازی برای ظهور و حرکت جامعه در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در معارف دینی مسجد پایگاه همه فعالیت های مرتبط با ظهور است، اظهار کرد: مساجد محل ظهور، محل حکومت و اجرای عدالت و محل قضاوت حضرت صاحب الزمان(عج) هستند.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: وقتی مساجد چنین نقشی در دوره ظهور دارند قطعاً در دوران غیبت و عصر انتظار نیز در مبارزه با ظلم و بی عدالتی و ترویج فرهنگ اسلامی مهم ترین پایگاه به شمار می روند.

 

وی اضافه کرد: مساجد پایگاه زمینه‌سازی برای ظهور و حرکت جامعه در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: الحمدالله مساجد ما در آشنا کردن مردم با فرهنگ مهدویت، فعال و دارای برنامه های اثرگذار هستند و توانسته اند در این باره نقش‌آفرینی کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مساجد باید در حوزه نرم افزاری تقویت شوند به ویژه با توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، لازم است همه مساجد دارای زیرساخت های مربوطه شوند. همه اینها به ما در ترویج فرهنگ و معارف مهدویت کمک می کند.

کد خبر 1254670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha