حوزه خانواده و جوانی جمعیت نیازمند تدوین نقشه عملیاتی است

فاطمی با اشاره به اهمیت توجه به برنامه ریزی در حوزه خانواده گفت: حوزه خانواده و جوانی جمعیت نیازمند تدوین نقشه عملیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یزد با حضور دکتر فروتن؛ دبیر ستاد ملی جمعیت کشور و اعضای قرارگاه استانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسئله جمعیت و فرزندآوری گفت: با توجه به اهمیت این حوزه سلسله نشست‌های قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان به صورت دو هفته یکبار برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
 

وی در ادامه با اشاره به تهیه نقشه راه خانواده و جوانی جمعیت در استان یزد بیان کرد: در جریان نشست های این قرارگاه، دستگاه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، چالش های احتمالی موجود در مسیر اجرای وظایف محوله را جهت تصمیم گیری برای حل آن ها، مطرح می کنند.
 

استاندار یزد بیان کرد: با توجه به فوریت این حوزه و لزوم تسریع در روند برنامه ریزی ها و اجرای طرح های کارشناسی در این حوزه، معطل آئین نامه ها و تبصره ها نخواهیم ماند و برنامه ها را با جدیت و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان پیش خواهیم برد.
 

وی در بخش پایانی سخنانش لازمه انجام کار جدی در حوزه خانواده و جوانی جمعیت را تدوین نقشه عملیاتی این حوزه و جدیت در اجرای آن ها دانست و پیشنهاد داد به منظور تسریع در روند اجرای برنامه های این حوزه، اعتبارات هر استان بر اساس برنامه عملیاتی مصوب آن در قرارگاه ملی برآورد و تامین اعتبار شود.

کد خبر 1254671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha