دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده دو تن از جانبازان دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با حضور در منازل دو جانباز ۷۰ درصد بیرجندی از ایثار و مجاهدت‌های آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- امروز یکشنبه (۷ اسفند) به مناسبت روز جانباز به دیدار دو تن از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس آقای «حسن زلیخایی و پنبه‌کار» رفتند.

 

آیت الله عبادی  در این دیدار ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد متبرک شعبانیه به خصوص میلاد مقدس حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و میلاد امام سجاد(ع)، گفت: در این دنیا هیچ چیز نمی‌ماند؛ «کُلُّ شَیْ‏ءٍ هالِکٌ إِلَّا وَجْهَهُ» همه چیزی از بین رفتنی است مگر آنچه که برای خدا لحاظ شود.

 

وی بیان کرد: جوان عمرش را با به هیچ قیمتی حاضر نیست بفروشد اما اگر در دوران پیری از او پرسیده شود عمرت را به چند فروختی، دیگه حالا اعتراض نمی‌کند و باید برگردد نرخ عمرش را به دست بیاورد که به چه قیمتی فروخته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: محصول این مدت حسرت و پشیمانی می‌شود جزء کسانی که با خدا معامله کردند و دیگر این حسرت و پشیمانی ندارد و این عشق به لقای خداست.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: یک کسی خود را وقف خدمت به دین خدا می‌کند یا در جبهه جهاد با دشمنان خدا می‌رزمد، کسی هم کارش حل مشکلات مردم می‌شود؛ هر چه وجه الله و برای رضای خدا باشد. بنابراین محضر جانبازان عزیز ما دو تبریک داریم یکی روز جانباز و دیگری تبریک برای توفیقی که داشتند و خدا آنان را برگزید.

 

امام جمعه بیرجند گفت: جانبازان از کاروان شهدا عقب نمانده اند و بنا بر روایتی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد اما استثنا هم دارد و استثنا آنانی هستند که برای رضای خدا با استقامت تمام تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام کنند و تا زنده هستند راه شهدا را ادامه دهند.

 

وی با بیان اینکه خود شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف یعنی رسیدن به خداست، تصریح کرد: کارها و نیت‌های خیری که جانبازان برمی‌دارند اضافه بر مقام شهادت است.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه نباید از فتنه‌ها و سختی و مشکلات ترسید، افزود: اما در حال حاضر جهان را درد زایمان گرفته همانی که رهبر معظم انقلاب از آن به پیچ تاریخی تعبیر فرمودند بنابراین مشکلات اقتصادی نگران کنند است اما این موضوع جهانی است  و در اروپا و امریکا هم وجود دارد.

 

نماینده ولی همه باید تلاش کنند مشکلات جامعه را حل کند اما جهان در حال تحول است و عوارض و فتنه دارد اما نباید نگران بود چون از میان همین فتنه‌ها چهره مهدی موعود(ع) نمایان خواهد شد.

کد خبر 1254705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha