البرز میزبان پنجمین همایش ملی مربیان نوگلان زینبی و حسینی است/ هیئت های مذهبی مکتب انسان سازی هستند

نوروزی فر با اعلام خبر برپایی پنجمین همایش ملی مربیان نوگلان زینبی و حسینی گفت: هیئت های مذهبی به عنوان مکتب انسان سازی همواره پیش قراول جهاد تبیین هستند.

ابراهیم نوروزی فر در خصوص خبر برپایی پنجمین همایش ملی مربیان نوگلان زینبی و حسینی گفت: این همایش طی روزهای دهم و یازدهم اسفندماه سال جاری به میزبانی استان البرز در دشت بهشت کرج برپا می شود.

 

رییس سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: رشد بصیرت افزایی و تقویت آموزش های تخصصی ویژه مربیان با هدف شناسایی و تربیت مداحان توانمند نوجوان و جوان متناسب با فرمایش رهبرمعظم انقلاب با هدف تبیین ارزش های انقلاب در جهان مورد توجه است.

 

به گفته وی، طی این همایش 150 نفری از مربیان نوگلان زینبی و حسینی امکان یک بلوغ آموزش بصیرتی را فراهم می کند همچنین به حاضران شرکت کننده گواهینامه اعطاء می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: توجه به جهاد تبیین رسالتی است که همواره مورد تأکید و توجه رهبرمعظم انقلاب است؛ متناسب با این مهم این طرح می تواند گامی در مسیر جهاد تبیین باشد.

 

نوروزی فر ادامه داد: هیئت های مذهبی فرصت و بستری از انسان سازی و رشد است؛ بهره مندی از این امکان شرایطی را فراهم می کند تا نسبت به رشد و جریان سازی برنامه های هدفمند فرهنگی تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی بیان کرد: تربیت مربیان نوگلان زینبی و حسینی با هدف توجه بخشی به جهاد تبیین و با رویکرد جریان سازی فرهنگی و معرفتی در قالب گفتمان انقلاب اسلامی انجام می شود.

 

 

کد خبر 1254725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha