امامزاده محمدباقر(ع) روستای لنگر، میزبان جشن مهدویت

با مشارکت اهالی پنج روستا و منطقه گلستان شهر بجنورد، همایش پیاده روی خانوادگی به سمت امامزاده محمدباقر(ع) روستای لنگر و جشن مهدویت به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ ستاد نکوداشت نیمه شعبان در روستاهای بجنورد و با حضور مدیر ستاد فهما خراسان شمالی برگزار شد که طی آن ارکان مساجد و فعالان مسجدی در راستای بزرگداشت ایام نیمه شعبان و هر چه باشکوه برگزار شدن جشن های این ایام، همفکری و تبادل نظر کردند.

 

پیاده روی خانوادگی در روز نیمه شعبان با حضور اهالی پنج روستا و منطقه شهرک گلستان بجنورد به مقصد آستان مقدس امامزاده محمدباقر علیه السلام  روستای لنگر، از جمله برنامه های محوری این نشست به شمار می رود.

 

کانون های فرهنگی و هنری «مهدویت» روستای علی آباد، «جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام» روستای باغچق، «مقاومت» روستای شهید علی آذرسا، «حضرت محمد رسول الله» روستای محمدعلی پهلوان و کانون های «بقیه الله» و «نینوا» منطقه شهرک گلستان در این برنامه مشارکت دارند.

 

برگزاری مسابقه های فرهنگی و اهداء جوایز به برگزیدگان، اجرای سرود و برپایی ایستگاه های  صلواتی پذیرایی با معرفی فرهنگ بومی منطقه و غذاهای محلی از اهم برنامه های این جشن بزرگ خواهد بود.

کد خبر 1254743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha