اعزام کاروان راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کاروان راهیان نور آستارا متشکل از دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان طی آیینی با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، بهزاد قنبری – فرمانده سپاه ناحیه آستارا- امروز(یکشنبه، ۷ اسفند) در آیین بدرقه کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهارکرد: ۴۵ دانش‌آموز نخبه و جهادی دبیرستان‌های پسرانه با یک اتوبوس برای چهار روز، از مناطق عملیاتی جنوب شامل شلمچه، طلاییه، دهلاویه، اروندکنار و فکه بازدید خواهند کرد و برای آنها یادواره شهدا و شب‌های خاطره و روایت جنگ برگزار می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی کشور است و همه ساله برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود و پنج نفر به عنوان عوامل اجرایی، کاروان را همراهی می‌کنند و مرحله دوم اردوی راهیان نور بزودی با اعزام ۴۵ دانش‌آموز دیگر انجام می‌شود.

 

عنایت رضایی‌پور نیز در آیین بدرقه کاروان راهیان نور، افزود: نقش بسیجیان و فرهنگیان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب، مهم است و باید تفکر بسیجی ترویج یابد.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: نام ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی همچون ستاره در آسمان کشور نقش بسته و شهرستان آستارا ۱۳ دانش‌آموز و پنج معلم شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

کد خبر 1254748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha