براندازی، راهبرد سیاسی غرب و  آمریكا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران

رحمانی با بیان اینکه براندازی، راهبرد سیاسی غرب و آمریكا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دلیل تلاش آمریكا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایدئولوژی، مكتب و هدفی است كه نظام اسلامی كشورمان برگرفته از آیات و روایات دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی رحمانی كارشناس مسائل سیاسی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه در برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفت‌وگو با موضوع حمایت غرب از تروریست‌ها و قاتلین در ایران گفت: براندازی، راهبرد سیاسی غرب و در رأس آن آمریكا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است و دلیل تلاش آمریكا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایدئولوژی، مكتب و هدفی است كه نظام اسلامی كشورمان برگرفته از آیات، احكام و روایات دارد؛ جمهوری اسلامی ایران معتقد به ظهور و انقلاب مستضعفان است و این را به‌عنوان راهبرد خود قرار داده است.

 

 

وی با اشاره به شعار  «نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی ایران» گفت: در طول دوران حیات انقلاب اسلامی در تحقق شعار خود، مشت محكمی به دهان غرب و سوسیالیست شرق زده است. این كار طبیعتاً باعث خلق دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود. روش و اقدامات ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده است كشورمان در مقابل مستكبرین سر خم نخواهد كرد.

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه غربی‌ها با تفكرات لیبرالیسم و كاپیتالیسمی به دنبال حفظ منافع خودشان هستند و می‌خواهند ایران همانند برخی كشورهای منطقه یك گاو شیرده باشد، گفت: تفكر ضد استعماری و ضداستكباری جمهوری اسلامی ایران؛ موجب تبدیل‌ كشورمان به الگو در میان كشورهای مستضعف جهان است.

 

 

رحمانی با اشاره به اینکه تمام مستضعفین دنیا و ملت‌های آزادی‌خواه چشم به ایران به‌عنوان الگوی مقاومت دوخته‌اند، گفت: این تفكر نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شده است، غربی‌ها و در رأس آنها آمریكا راهبرد براندازی را در مواجهه با ایران اتخاذ كنند و در این مسیر از تروریسم علیه ایران حمایت می‌كنند.

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی از رسانه‌ها و سیاست‌مداران غربی، هم نوایی سیاست‌مداران داخلی و هم نوایی سلبریتی‌ها به عنوان سه ضلع تشكیل‌دهنده فتنه‌ها در ایران یاد کرد و گفت: این فتنه‌ها همانند سال ۷۸ و ۸۸ ممكن است برنامه‌ریزی‌شده باشد و یا به‌صورت ۹۸ و ۹۶ مقطعی باشد.

 

کد خبر 1254760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha