فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام است

حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد و گفت: این فرهنگ پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(7اسفند)، در برگزاری سومین جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: در راستای تحقق جامعه مهدوی، ارتقای سطح بینش و دانش مردم در خصوص معارف مهدویت و انتظار، توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، زدودن خرافات از چهره فرهنگ و معارف مهدویت و انتظار، شبهات و القائات انحرافی مورد تأکید است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت توانمند سازی مبلغین در حوزه مهدویت و انتظار و پاسخگویی به شبهات تأکید کرد و افزود: در این زمینه می طلبد دوره های آموزشی ویژه مبلغان برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه ساز درک فرهنگ دینی است، گفت: فرهنگ مهدویت افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های معنوی بیمه می‌کند.

 

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار می‌شد اکنون نیز باید همه کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی عصر(عج) شود.

 

وی عنوان کرد: در کنار برگزاری جشن‌های نیمه شعبان باید معرفت‌افزایی نسبت به فرهنگ انتظار و مهدویت نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان بیان کرد: در برنامه‌های ویژه نیمه شعبان باید یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به‌صورت زیربنایی از بین ببرد.

کد خبر 1254781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha