حرکت در مسیر شهادت ارزشمندترین کار فرهنگی و دینی در جامعه است

شعبانی گفت: حرکت در مسیر شهادت بزرگترین و بالاترین نوع ایثار و ارزشمندترین کار فرهنگی و دینی در جامعه ما است که جانبازان و شهدای ما انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز یکشنبه (۷ اسفند) ضمن حضور در منزل حسین نامجو «جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس» ضمن تجدید میثاق با جانبازان از وی تقدیر و تجلیل شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جریان این دیدار گفت: رسیدگی به امورخانواده های شهدا و جانبازان افتخار بزرگی است.

 

وی با بیان اینکه جانبازان در طول دفاع مقدس و رخدادهای انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند، افزود: پاسداشت این عزیزان یکی از مهم‌ترین وظایف قشرهای مختلف مردم به‌ویژه مسئولان است.

 

شعبانی بیان داشت: حرکت در مسیر شهادت بزرگترین و بالاترین نوع ایثار و ارزشمندترین کار فرهنگی و دینی در جامعه ما است که جانبازان و شهدای ما انتخاب کردند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم، جانبازان را الگوهایی برای حرکت در مسیر فرهنگ ایثار، جهاد و جهادگری دانست و اظهارکرد: امروز آرامش، امنیت و عزت ما مدیون فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است. 

 

وی اظهار کرد: جانبازان سند حقانيت ايران اسلامی هستند كه با ايثار و از خود گذشتگي درس مهمی به جهانيان دادند و جانبازان هميشه مدال افتخار و شهادت را به همراه دارند و بهترين ذخيره‌هاي انقلاب اسلامي هستند.

کد خبر 1254790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha