آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری مرزداران برگزار شد

آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری مرزداران با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، امام جمعه بیله سوار، فرماندار بیله سوار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری مرزداران در بخش تئاتر صحنه ای با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، امام جمعه بیله سوار، فرماندار بیله سوار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) برگزار شد.

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از دیگر میهمانان این برنامه بود.

 

این برنامه فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای فرهنگی عمومی شهرستان بیله سوار، فرمانداری بیله سوار، صدا و سیمای مرکز اردبیل، سپاه حضرت عباس (ع)، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار با همکاری موسسه فرهنگی و هنری تصویر هنر آرتا برگزار شد.

 

این جشنواره میزبان گروه های نمایشی از شهرستان های اردبیل، ارومیه، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، گرمی و مشگین شهر بود.

 

نمایش های صحنه ای این گروه های تئاتر از 5 اسفندماه در شهرستان بیله سوار مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت و پس از سه روز اجرایی نمایش صحنه ای شامگاه روز گذشته 7 اسفندماه با برپایی اختتامیه این جشنواره، منتخبان هئیت داوران معرفی شدند.

 

در بخش بازیگر مرد، شایسته تقدیر هیئت داوران به بازیگر نوجوان نمایش ستاره های شط با بازیگری محمد حسام مهربان از شهرستان خلخال رسید و رتبه اول به حافظ تشکر بازیگر نمایش آخرین نامه از شهرستان پارس آباد، رتبه دوم به صورت مشترک به کیوان پور محمد تقی بازیگر نمایش یک مرد یک خط از شهرستان اردبیل و مجید مصدق بازیگر نمایش آخرین نماز از شهرستان پارس آباد و رتبه سوم نیز به بهمن محیطی بایگر نمایش آخرین نامه از شهرستان پارس آباد اعطا شد.

 

در بخش بازیگر زن، شایسته تقدیر هیئت داوران به بازیگر پروانه جوادی بازیگر نمایش صدآفرین از شهرستان گرمی رسید و رتبه اول به لیلا حقیقی بازیگر نمایش دالغالی گونوللر از شهرستان ارومیه، رتبه دوم به فریبا مهرزاده بازیگر نمایش چشمان اروند از شهرستان اردبیل و رتبه سوم نیز به الناز صابری بازیگر نمایش دالغالی گونوللر اختصاص یافت.

 

برگزیده بخش پوستر و بروشور نیز به جملیه عطایی از نمایش آخرین نامه از شهرستان پارس آباد اهدا شد و برگزیده بخش طراحی نوز نیز به زهرا مردانه و توحید قهرمانی برای نمایش آخرین نامه معرفی شدند در بخش برگزیده موسیقی نیز رامین قاسمی برای نمایش یک مرد و یک خط از شهرستان اردبیل تقدیر شد.

 

بخش طراحی صحنه نیز به فرشاد آدی گوزلی و محمد رزمی برای نمایش آخرین نامه رسید و جایزه برگزیده این جشنواره نیز برای طراحی صحنه نمایش به علیرضا علایی برای نمایش چشمان اروند از شهرستان اردبیل تعلق یافت.

 

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به حسن مهدی زاده نویسنده نمایش صدآفرین از شهرستان گرمی، فاطمه عظیمی نویسنده نمایش چشمان اروند از شهرستان اردبیل و شاهد مجتهد زاده برای نمایش یک مرد یک خط از شهرستان اردبیل نویسندگان این جشنواره اهدا کرد و لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم را نیز به ولی لطف دوخت نویسنده نمایشنامه دالغالی گونوللر از شهرستان ارومیه اهدا کرد.

 

بخش کارگردانی نیز به فاطمه عظیمی برای کارگردانی نمایش چشمان اروند و کیوان پور محمد تقی کارگردانی نمایش یک مرد یک خط از شهرستان اردبیل اختصاص داد و رتبه برگزیده کارگردانی نیز به محمد رزمی برای کارگردانی نمایش آخرین نامه اهدا شد.

 

کاربرگزیده این جشنواره نیز با نظر هیئت داوران همراه با تندیس جشنواره و لوح سپاس به نمایش آخرین نامه از شهرستان پارس آباد اختصاص یافت.

 

هئیت داوران این دوره از جشنواره بر عهده محمد سیمزاری، فرشید سلامت و اکبر صادقی بود.

 

کد خبر 1254861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha