عفاف و حجاب از شاخص‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی است

صفوی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از شاخص‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی است، افزود: حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه و اجتماع است که در کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،‌سید نادر صفوی میرمحله -فرماندار رضوانشهر- امروز (دوشنبه،‌ ۸ اسفند) در جلسه جوانی جمعیت و طرح فوری عفاف و حجاب در رضوانشهر اظهار کرد: امروز جنگ نرم دشمن برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از شاخص‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی است، افزود: حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه و اجتماع است که در کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

 

فرماندار رضوانشهر بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تاکید کرد و گفت: در ادارات رعایت ابلاغیه‌های عفاف و حجاب باید با جدیت پیگیری و دنبال شود و روسای ادارات در این زمینه پاسخگو هستند.

 

صفوی بر تشدید نظارت بر صنوف و  واحدهای تولیدی و ساماندهی ویترین های فروش تولیدات در سطح شهر تاکید و خاطرنشان کرد: در این خصوص ضمن تذکرات لازم برخورد قانونی نیز صورت گیرد.

کد خبر 1254870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha