اعزام ۳۲ مبلغ به نقاط فاقد روحانی زیرکوه

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: ۳۲ مبِلغ و مبلغه جهت پرداختن به موضوعاتی همچون حضرت ولی عصر(عج)، انسان منتظر، قیام امام زمان(عج)، نشانه‌های حکومت مهدوی، نشانه‌های ظهور و غیره در نقاط فاقد روحانی زیرکوه فعالیت دارند.

حجت الاسلام مجتبی میری-مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه -در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: ماه شعبان یک ماه پرفضیلت و بهترین فرصت برای خودسازی است.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه ادامه داد: شعبان فرصتی است تا با امام عصر(عج) آشنا شویم و زندگی، سیره و شخصیت او را بهتر بشناسیم و باید جشن‌های نیمه شعبان بتواند بصیرت افزایی و دانش افزایی کنند و اطلاعات آن ها را افزایش دهیم تا علاوه بر شادی و نشاط افزایش اطلاعات دینی مردم را به همراه داشته باشد.

 

وی به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در زیرکوه اشاره کرد و گفت: جشن‌محوری ولادت سرداران کربلا در مهدیه و مسجد فاطمه الزهرا این شهرستان همراه با مداحی و سخنرانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام میری با اشاره به بحث اعزام‌مبلغ به نقاط فاقد روحانی زیرکوه عنوان کرد: ۳۲ مبِلغ و مبلغه جهت پرداختن به موضوعاتی همچون حضرت ولی عصر(عج)، انسان منتظر، قیام امام زمان(عج)، نشانه‌های حکومت مهدوی و تبیین سیره بقیة الله الاعظم(عج)، نشانه‌های ظهور، روح امید و نشاط در مومنان با توجه به فلسفه انتظار بر اساس مستندات روایی طی ماه شعبان در زیرکوه فعالیت دارند.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه ادامه داد: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس نیز در دستور کار دارد تا دانش آموزان بیش از گذشته با مفاهیم ظهور و مهدویت آشنا شوند.

 

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقات آنلاین ویژه کودکان با موضوع انتظار و مهدویت نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1254879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha