۴۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در گلستان برپا می شود

بابایی از برپایی ۴۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری از روز (پنجشنبه ۱۱ اسفند) در سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی امروز (دوشنبه 8 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «هر روز عیدی دیگر است» و «با همدلی نوروز را جشن بگیریم» از ابتدای بهمن تا پایان اسفند برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: این جشن با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری و خیر و احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به نیازمندان جامعه، فراهم سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم کشور در موضوع انفاق و نیکوکاری برای بهبود معیشت نیازمندان و افزایش همبستگی و انسجام اجتماعی در جامعه و تامین مالی جهت رفع نیازهای نیازمندان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه 420 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برپا می شود، ادامه داد: 40 پایگاه در میادین اصلی شهرها و شهرستان های استان، 360 پایگاه از سوی مراکز نیکوکاری در سطح استان و 20 پایگاه در دفاتر کمیته امداد برپا می شود.

 

بابایی اظهارداشت: روزهای ملی جشن نیکوکاری همزمان در سطح کشور در روز (پنجشنبه 11 اسفند) در میادین اصلی، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و روز (جمعه 12 اسفند) در میعادگاه نماز جمعه اعلام شده و در روز (یکشنبه 14 اسفند) زنگ احسان و نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نواخته می شود.

 

وی، دیگر روش ها و شیوه های مشارکت مردمی را مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir، واریز به حساب 0111804689008 نزد بانک ملی، کارت به کارت به شماره کارت مجازی 6037991899970226 نزد بانک ملی، استفاده از آنی پرداخت با کد دستوری *8877*017*1#  برشمرد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان درآمد مردمی جشن نیکوکاری در سال گذشته را 20 میلیارد تومان در برنامه عملیاتی و بیش از 15 میلیارد و 500 میلیون تومان بیان کرد و گفت: پیش بینی می شود در جشن نیکوکاری امسال 24 میلیارد تومان جمع آوری شود.

 

 

کد خبر 1254911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha