فعالان قرآنی نقش مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند

حجت‌الاسلام مختاری نیا با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: فعالان قرآنی نقش مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند و باید از ظرفیت این افراد در حوزه جهاد تبیین بهره برد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا_رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار_ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار داشت: جهاد تبیین، مهم‌ترین وظیفه جامعه قرآنی است که باید با نشست‌های تبیینی با محوریت دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه قرآن تلاش کنند تا به رفع شبهات بپردازند.


وی افزود: یکی از موضوعات مهم و اساسی که در مقطع فعلی و در این چند ساله مورد توجه و تأکید بوده جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری به عنوان یک فریضه فوری و قطعی از آن نام برده‌اند.


حجت‌الاسلام مختاری نیا عنوان کرد: جهاد تبیین همواره مهمترین و اساسی‌ترین رسالت پیامبران و ائمه معصومین (ع) نیز بوده است.


وی تاکید کرد:یکی دیگر از وظایف جامعه قرآنی در میدان مقابله با هجمه‌‌های دشمن این است که باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های در رابطه با دستاوردهای قرآنی این انقلاب بپردازند. هنوز درصد بالایی از مردم و حتی فعالان قرآنی با این دستاوردها آشنا نیستند و این عدم آگاهی باعث پذیرش خیلی از حرف‌ها و تبلیغات دشمنان می‌شود.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار بیان کرد:  قطعاً حضور و تأثیر اندیشمندان و عالمان قرآنی، فعالان و جامعه قرآنی در جبهه رویارویی و مقابله با بدعت‌ها و تحریف‌ها کار آسان و راه همواری نیست که بتوان آن را در شمار کارهای عادی و روزمره قرار داد، بلکه چنین حضور و تلاش علمی خود نوعی جهاد در راه خداست که در بیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آن به «جهاد تبیین» یاد شده است.

کد خبر 1254926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha