فعالیت شبکه مسجدی‌ها در نیمه شعبان؛ از آذین‌بندی محلات تا برپایی کاروان شادی

حجت‌الاسلام محمدی قائن‌آبادی گفت: شبکه مسجدی‌ها و فاطمی‌های محلات شوش و هفده شهریور و ری تهران در اقدامی مشترک، برنامه‌های مفصلی به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسملین«مرتضی محمدی قائن آبادی» در گفت  و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شبکه مسجدی‌ها و فاطمی‌های مناطق شوش و هفده شهریور و ری تهران در اقدامی مشترک برنامه‌های مفصلی به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) اجرا می‌کنند، اظهار کرد: مسجد مهدیه (واقع در تهران، خیابان فدائیان اسلام، نبش کوچه مهدیه) میزبان جلسات هماهنگی میان ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج و فعالان مساجد روحانی، حضرت ابوالفضل (ع)، صاحب‌جمع، امام صادق (ع)، لرزاده، طوس، نور، چهارده معصوم (ع)، فاطمه زهرا (س) و الهادی (ع) را برعهده دارد.

 

امام جماعت مسجد مهدیه اضافه کرد: آذین بندی خیابان های هفده‌شهریور و ری و شوش، برپایی ایستگاه صلواتی از شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان تا شام روز ولادت حضرت صاحب الامر (عج) و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته ارزاق از نتایج همکاری این مساجد است.

 

وی تصریح کرد: شبکه مسجدی ها و همچنین شبکه عظیمی که در برگزاری اجتماع فاطمی جنوب تهران همکاری دارد، امسال نیز در شب و روز ولادت حضرت مهدی (عج) کاروان شادی خودرویی و موتوری و توزیع شربت و شیرینی میان کسبه و شهروندان خیابان های هفده شهریور و ری و شوش را انجام می دهند.

 

محمدی قائن آبادی در ادامه با بیان اینکه مسجد مهدیه در شام ولادت حضرت ولیعصر (عج) میزبان مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه تهران است، گفت: این مراسم در روز چهارشنبه، هفدهم اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام عبدالحمید شهاب و مداحی چند تن از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جشن میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه بعد از نماز ظهر و عصر و با سخنرانی حجت الاسلام غیاث الدین قاسمی، استاد حوزه علمیه تهران در مسجد مهدیه برگزار می شود.

کد خبر 1254959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha