اراده ما بر ایجاد امنیت است/ تاکید بر مستندسازی راهیان نور توسط رسانه‌ها

سردار سلامی، هدف اصلی دشمن را فاصله انداختن میان نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران دانست و گفت: اراده ما بر ایجاد امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حسین سلامی، امروز دوشنبه (۸ اسفند) در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور که در اردوگاه شهیده فرهانیان آبادان برگزار شد، اظهارکرد: در شرایط خطیر و سرنوشت ساز و سختی قرار داریم زیرا دشمن متقاوت‌تر از قبل مقابل ایران اسلامی ایستاده است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هدف اصلی دشمن را فاصله انداختن میان نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران دانست و افزود: یک کشور و ملت را نمی‌شود از تاریخ آن جدا کرد و واقعیت‌های تاریخی متوقف نمی‌شوند بلکه اثرات رویدادهای تاریخی تا نسل‌های بعد عبرت آموز خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: واقعیت‌هایی مانند بعثت رسول اکرم (ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته از سوی مردم برگزار می‌شوند زیرا محتوا و آثار این وقایع تاثیرگذار به خوبی درک شده است.

 

سردار سلامی، با بیان اینکه مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بدانند، عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی این اروپایی‌ها و غربی‌ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح‌های شیمیایی در اختیار رژیم بعث صدام قرار می‌دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: هنوز آثار حملات شیمیایی بر تن رزمندگان دفاع مقدس مشهود است و جوانان ایرانی باید این واقعیت‌ها را بدانند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه اروپا در تحریم اقتصادی ضد مردم ایران پیشگام است، بیان کرد: امروز اروپا در تحریم اقتصادی ضد مردم ایران پیشگام است و کشورهای اروپایی تبدیل به محلی برای تجمع تجزیه‌طلبان و فراری‌های ضدایرانی شده و این در حالی است که ما توانایی افزایش برد تجهیزات نظامی و ضربه اساسی به آنان را داریم اما هنوز این کار را نکردیم.

 

وی تاکید کرد: به آنان هشدار می‌دهیم، حیات اروپایی‌ها وابسته به نفت و امنیت است و باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیاندازند.

 

سردار سلامی، با تاکید بر اینکه اروپا با تمام توان پیشتاز ضربه و هجمه به ایران است، ابراز کرد: غربی‌ها هر کاری از دستشان بر می‌آمد علیه ما به کار برده‌اند، اما بدانند ما راه خود را پیدا کرده‌ایم و اراده ما بر ایجاد امنیت است اما اروپایی‌ها مراقب باشند و از رفتار ما سوءاستفاده نکنند.

 

وی راهیان نور را مصداق بارز تلاش بیهوده دشمن برای ایجاد شکاف بین نسل جوان و انقلاب دانست و ادامه داد: انعکاس حضور پرمحتوای کاروان‌های راهیان‌نور اهمیت فراوانی دارد، لذا تامین ناوگان حمل و نقل استاندارد و پوشش امنیتی مطلوب برای تردد این کاروان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اذعان کرد: همه مسئولان خالصانه پای کار هستند تا کاروان‌های راهیان‌نور برای ترویج دین و اسلام و همچنین زنده نگه داشتن یاد رزمندگان و دفاع مقدس راهی مناطق جنگی شوند.

 

وی خواستار مستندسازی کاروان راهیان نور شد و بیان کرد: رسانه‌ها به گونه‌ای مستندسازی کنند تا دشمن بداند تلاشش برای ایجاد شکاف بین نسل جوان و انقلاب بیهوده است.

 

کد خبر 1254977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha