اختصاص یک کاروان زیارتی در فارس به دانش ‌آموزان ایتام

کریمی گفت: یک کاروان زیارتی ویژه دانش ‌آموزان ایتام در فارس با هدف تکریم ایتام به این دانش‌ آموزان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی کریمی، امروز دوشنبه (8 اسفند) با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در 14 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: سازمان دانش‌ آموزی فارس برای برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در تمام مدارس استان آمادگی دارد.

رئیس سازمان دانش‌ آموزی فارس ادامه داد: امسال نیازمندان به علت به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه بیش از پیش به کمک‌ های نیکوکاران امیدوار هستند.

وی اعلام کرد: مبالغ جمع ‌آوری شده در هر مدرسه برای افراد نیازمند همان مدرسه صرف خواهد شد و متولی برگزاری این جشن در مدارس هم دانش ‌آموزان هستند و هزینه کرد مبالغ اهدایی امسال با رویکرد مبتنی بر تربیت اقتصادی و با نظارت دانش ‌آموزان هزینه خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: رویکرد سازمان دانش ‌آموزی فارس در برگزاری جشن احسان و نیکوکاری برقراری عدالت تربیتی است و مرکز مشاوره این سازمان با همکاری اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس به منظور ارائه خدمات به دانش ‌آموزان کم برخوردار راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: باشگاه مهارت دانش ‌آموزی هم با هدف ارائه خدمات و مهارت ‌آموزی در بین دانش‌آموزان به بورسیه کردن درصدی از دانش ‌آموزان کم برخوردار اقدام کرده است.

کریمی از اعزام دانش ‌آموزان زیارت اولی در فارس به سفر مشهد مقدس هم خبر داد و گفت: یک کاروان زیارتی ویژه دانش ‌آموزان ایتام در فارس با هدف تکریم ایتام به این دانش‌ آموزان اختصاص داده شده است.

 

کد خبر 1254984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha